Stiri si comunicate din categoria Contact | Call Center
- Experienta cu Contact Centerul influenteaza nivelul de experienta al clientilor
- E-value International isi lanseaza operatiunile in Romania
- Premiu pentru Nuance la Romanian Contact Center Awards
- Ce masuri pot lua companiile pentru a nu mai lasa clientii sa astepte la telefon
- Retailerii pregătesc integrarea reţelelor sociale īn strategiile centrelor de contact
- Creştere de aproximativ 60% pentru Blue Point Call Center
- Interactive Intelligence dă premiu un contact center modern
- Piața centrelor de contact īn cloud va creşte cu 12,1% anual
- Companiile de asigurări şi telco, cele mai interesate de utilizarea sondajelor pentru creşterea satisfacţiei clienţilor
- Tehnologiile mobile schimbă modul de interacţiune al centrele de contact cu clienţii
Kasperky
Office 2010
piata DataCenter
newAD Communication
proiector
targ educational
BenQ Romania
NASA EMD
Unitati optice
aeronava de transport aerian regional
platforma de e-fulfillment
Epson Velvet Fine Art
Zsolt Nagy
Ericsson Mobility Report
Wi-Fi 802.11n
IT Outsourcing Services
Relevance
ATEN AI Voice
Microsoft System Center
Languagelab